látogató
számláló
Szállítási információk | Kamagra használata
Get Adobe Flash player

Szállítási információk

Megrendelés, rendelés tudnivalók.

Kifizetési lehetőségek, átadás-átvételKifizetési lehetőségek, átadás-átvétel

A megrendelését az alábbi formában lehetséges megfizetni azonfelül átvenni:

Előremutató utalással egy adott bankszámlaszámra: eszerint a legkisebb az ára, mert a kiszállítási, csomagolási, azonkívül további költségeket mi álljuk.

Postai utánvétellel a termék kézhez vételekor a a postának, vagy a postásnak kifizetni a csomag utánvételi árát, az alapján, hogy a postástól magától kapja kézhez a csomagot, illetve a postán. Az utánvétel összegének kiegyenlítésekor veheti át az igényelt árut.

Előremutató utalással való vásárlás azonkívül birtokba vétel: az előreutalásnál abból a szempontból lehet megfelelőbbek, hogy ebben az esetben a postaköltséget átvállaljuk, ezért sokkal olcsóbban megszerezheti az árucikket. Amint beérkezett a fizetség hozzánk, akkor még aznap postára adjuk a csomagot, eszerint 2-3 nap alatt véghez vihető a folyamat, azonkívül jutányosabb is.

Előremutató utalásnál kérjük küldjön a Kapcsolat menüpont segítségével egy üzenetet és mi azonnyomban küldjük azokat az adatokat e-mailben Önnek, amelyre utalni szükségeltetik a pénzt. Utalás közleményébe adja meg pontosan azt a nevet és irányítószámot, amit az igénylésben is írt nekünk, ekképp könnyebben be tudjuk azonosítani. Az áru elnevezését kérjük, soha ne adja meg az utalás közleményének rovatában, csakis kizárólag a saját nevét azonkívül irányítószámát tüntesse fel, azt, amit az igénylés során eljuttatott hozzánk!

Midőn megkaptuk az utalást (ez általában pár óra, illetve legfeljebb 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak bennünket, és úgy aznap már el is küldjük az árut ajánlott, utánvétel nélküli küldeményként, amely 1, vagy maximum 2 nap leforgása alatt bizonyosan eljut Önhöz, magától értetődően diszkrét csomagolásban.

Postán történő vagy futárral kiszállított utánvéttel bonyolított vásárlás valamint átvétel: Az utánvételes fizetési mód a legnépszerűbb valamint leggyakoribb. A szállító a megrendelő címére szállítja ki az árut azonfelül az utánvételi összeg megfizetésekor odaadja azt az Ön kezébe. Általánosságban kijelenthető, hogy 20 000 forintig bezárólag 1-2 dobozos igénylés esetén elsőbbségi felárral feladott csomagok összes kiszállítási, valamint további költsége mindössze 1500 forint. Ez összeg fölött, azonkívül a küldemény súlyának emelkedése következményeképpen, akár 1800-2100-2700 Ft is lehet a többlet kiszállítási fizetnivaló. A rendeléskor ezt a fuvar díjat hozzászámítja a rendszerünk az áru árán felül, ezért megismerheti Ön is, hogy részletesen mennyi lesz majd a postai kiszállítási költsége, így az áruval együtt kereken mennyit fog majd fizetni.

A postai utánvét, illetve postai utánvétel szókapcsolat azt mutatja pontosan, hogy az eladó feltüntet a küldeményen egy utánvéti árat, amit óhajt, hogy a megrendelő az átvétel folyamán kiegyenlítené. Az utánvételi ár jelen esetben a termék fogyasztási árából, a postázás díjából, azonfelül a csomagolás árából áll össze. Értelemszerően ez az utánvéti összeg a rendelt árut extra összegekkel növeli, amit a vásárlónak szükséges lerónia. A postai utánvéttel bonyolított fizetés esetén a postásnak szükséges leróni a dobozon jelzett utánvéti árat, és akkor az árut megkapja. Ha nem talál senkit a címen, hagy egy értesítést. A másik variáció a postahivatalban maradó utánvételi küldemény, amelynél a postahivatalban marad a csomag, nem kerül kiküldésre azonfelül miután Önnek nem kötelezően a saját adatait megírnia a megrendeléskor, eszerint semmifajta tájékoztatást sem fog kapni a postától, hogy csomagja érkezett, ekképp Önnek muszáj besétálnia a a megadott postacímre valamint kifizetni az utánvétel díját. A postán maradó áru bonyolítása azért nem ilyen egyszerű, feltéve, hogy ekképp óhajtja kérni a vásárlását, mindenféleképpen olvassa végig ezt, mert amennyiben már többször rendelt így, akkor is megváltoztak a kézbesítés előírásainak, amikről itt informálódhat mélyrehatóan.

Kiszállítás postahivatalban maradó küldeményként

Kérjük, mindenképpen böngéssze át ezt a postahivatalban maradó ismertetőből részt, mert lehet, hogy Ön már gyakran is igényelt postán maradó terméket és minden simán működött, ámde nemrégiben nagymértékben megváltoztak a postán maradó küldemények eljárásrendjére létrehozott követelmények!

Ez általánosságban a legproblémásabb hozzájutási metódus a tapasztalataink szerint, számtalan okból kifolyólag is.

A kisposták, illetve a plázákban, illetőleg üzlet központokban működő posták nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, így azt visszaküldik a faladójához. Javasoljuk, hogy a konkrét város, illetve település központi postájára (főpostájára) címezzék a megrendelt terméket, ha megvalósítható, és máris sokkal kevesebb zavar lehet a birtokba vételnél. A postakeresőben az olyan egészen kis postahivatalok, illetve plázák- üzletközpontjainak postahivatalai is benne vannak, ahol nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, emiatt kérjük ne ezeket, hanem inkább a központi (főként)postahivatalokat részesítse előnyben!

Rengetegen nincsenek tisztában vele, hogy a postán maradó küldemények esetében semmilyen értesítést nem kapnak a postától. Hiszen nem is tudnák milyen címre küldjék az értesítőt, mert Ön a címét nem is írta meg a rendeléskor, hanem kizárólag a postahivatal címét illetve számát, amit a postakeresőben jelölt ki. Ezt bonyolítja még, hogy többször azt mondják a postára besétáló egyénnek, hogy nem lett elküldve, vagy nincs meg. Ebben az esetben kérjük, írjon számunkra a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy pár soros üzenetet, ahol mi e-mailben elküldjük Önnek a rendelés alkalmával felvett küldeményt azonosító számot. Így már minden esetben ki fogják adni Önnek az ajánlott csomagját, amibe az árut tettük.

A postán maradó csomagok megérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és feltéve, hogy Ön nem a főpostára kérte postán maradó küldeményként,abban az esetben átviszik az Ön által megadott számú illetve című postahivatalba az Ön megrendelt csomagját. Hogyha az 1-es számú postára kérte, abban az esetben ott várja Önt a főpostán.

Alapvető teendők: A postán maradó csomagoknál soha semmilyen esetben sem küldenek Önnek értesítést, ezért Önnek muszáj a megrendeléstől számítva 24-48 órán belül besétálnia a jelzett című vagy számú postára az adott városban vagy településen. Feltéve, hogy hét munkanapon belül nem jut be a postahivatalba, akkor a küldeményt visszaküldik a feladóhoz. Feltéve, hogy a postán azt közlik, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy nem találják, abban az esetben a küldeményt azonosító RAG szám megadása után egész biztos rendeződik a gond! Eme számot a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy levélben kérje tőlünk, és akkor mi eljuttatjuk Önhöz a lehetőleg leghamarabb.

Legjelentősebb gond a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a feladott küldeményt (levél formájában) nem mindenkor találják meg azonnyomban a postán, csupáncsak egy úgynevezett küldeményazonosító /RAG/ számmal, amivel minden postázott küldemény holléte követhető. Az alapvető fontosságú küldeményazonosító RAG szám jelentése szerint már nagy biztonsággal ki tudják majd keresni az adott postán az utánvételes ajánlva feladott küldeményét, és odaadják Önnek a szerintük „még be sem érkezett” küldeményt.Többször a postahivatalban a csekély ösztönzés továbbá a kis bérek folytán, feltéve, hogy nincs kifejezetten szem előtt a szóban forgó küldemény, akkor inkább azt állítják Önnek, hogy nem érkezett meg, illetve eltűnt. Emiatt lényeges a küldeményazonosító RAG szám, ami ugyanakkor egy csomag nyomon követési szám. Ezt a számot a Kapcsolat menüpont segítségével egy pár soros üzenetben kérje el kereskedésünktől.

A rendelés utáni napon az áruja minden esetben postázásra kerül a du. 4 óráig bejelentett megrendelések esetén. A du. 4 óra után leadott igényléseket, amennyiben még van rá lehetőségünk, akkor képesek vagyunk teljesíteni, viszont hogyha nem sikerül, akkor csak következő nap kerülnek kiküldésre. A postázott bármely csomag egyedi RAG számot kap, ez okból megtalálható a postahivatal számítógépe alapján.

A postahivatalban maradó megrendelést követően másnap, kérésre elküldjük Önnek ezt a küldeményeket azonosító számot, ámde ennek hiányában is bemehet a postahivatalba és megkaphatja a csomagját, hogyha normális ügyintézők vannak, abban az esetben megtalálják Önnek elég hamar és így át is veheti.

Hogyha valamilyen okból mégsem írnánk meg ezt a bizonyos RAG számot e-mailben, abban az esetben legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, amennyiben bement a postahivatalba és azt mondták Önnek, hogy nem érkezett meg a csomag, illetve eltűnt. A Kapcsolat menüpontra kattintva küldjön számunkra egy üzenetet!

Azért olyan lényegbevágó, hogy valódi levelezési címet és telefonszámot írjon be, hogy a kapcsolatfelvétel lehetséges lehessen. Netalántán ilyen postázási panasznál fel tudjuk Önt hívni, hogyha nem tud reagálni az üzenetünkre.

Hazaszállítás hagyományos postai utánvéttel, címre való kiszállítással

A szokásosnak valamint leggyakrabban igényeltnek nevezhető postahivatali utánvétel lakáshoz való kiküldése esetén a szállító kis értéknél (100 000 forintig) kiviszi a küldeményt a címre, és akkor a küldemény átvételekor ki tudja egyenlíteni a postai hazaszállítás díját a vevőbarát oly módon, hogy a helyszínen a futárnak kifizeti az utánvét összegét. Az utánvételi ár az igényelt árucikk(ek) összegéből, a posta- utánvétes, valamint csomagolási költségekből jön össze. A megrendelésénélegyébiránt mindenkor jelezzük a kiküldési költséget is részletesen, ekképp megfigyelheti, hogy a rendelt terméken túl mennyibe kerül a szállítás.

Lakcímre való kézbesítéskor utánvétel során, amennyiben nem talál senkit a megadott címen a postás vagy a szállító, illetve nagyobb értékű az utánvétel összege, akkor általában hagy egy üzenetet az Ön postaládájában.

Sajnos azt szükséges az eddigi példák alapján megállapítanunk, hogy a szállítási szolgáltatás nem minden esetben megfelelő, sok esetben értesítést sem hagynak ott a postások vagy a szállítók nem tudjuk milyen ok miatt, és ilyen esetekben küldeményünket visszaküldik hozzánk, mert Ön nem is tudhat a csomag kiérkezéséről, mivel nem kapott róla értesítőt, hogy menjen be a postahivatalba. A kiút az, hogy az igénylést követően két nappal maximum, feltéve, hogy nem érkezik meg az adott lakásra a küldeményt, abban az esetben írnia kell számunkra egy üzenetet a KAPCSOLAT menüpontban. Ezután a küldeményeket azonosító RAG számot megírjuk Önnek ekkor ezzel minden bizonnyal megtalálják a postahivatalban.

Bármilyen probléma, illetve két napnál régebbi megrendelés esetében, ha nem jutott el Önhöz a csomagunk, abban az esetben kérem, vegye fel velünk a összeköttetést úgy, hogy eljuttat hozzánk egy levelet a nehézségeiről a Kapcsolat menüpontban!

Kiszállítás előrehaladottabb való utalásnál

Hogyha Ön előrehaladottabb elutalta részünkre az árucikk(ek) árát, olyankor az utalás beérkezése után, aminél SMS-ben tudósítanak minket, még azonnal aznap kézbesítjük a csomagot. A terméket szokásos buborékfóliás nem átlátszó továbbá nem kitapintható zacskóba csomagoljuk be gondosan, és nem írjuk rá, mit tartalmaz. A tapintatos küldeményünk ajánlott levélként kerül feladásra utánvétel nélkül.

Ha esetleg el kellett mennie otthonról és a postás vagy a szállító nem tudta kikézbesíteni, abban az esetben a helyszínen hagy egy értesítést a postaládában Önnek. Ezzel kell bemennie a postahivatalba azonfelül birtokba venni az ingyen odaadott tapintatos kinézetű ajánlott küldeményét.

Hogyha nem hagytak ott értesítést és már egynéhány napja igényelte a terméket, abban az esetben gyaníthatóan a postás vagy a szállító nem hagyott a helyszínen üzenetet az Ön számára, azonban a postán ott lesz a küldemény. Amennyiben akkor sem fedezik fel, küldjön cégünknek a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy értesítést és mi segítünk Önnek megoldani a problémát! Az utaláshoz fontos díjtérítési ismertetőnket ezen oldal tetején olvashatja a Fizetési módnál.

Postázás tempója, ideje, extra sürgősségi szolgáltatás

A hazaszállítás idejének csökkentése, továbbá a kedves megrendelő mentől gyorsabb ellátása cégünk lényegbevágó követelménye! természetesen az olcsó hazaszállítási költségeket előtérbe helyezve a magyar posta díjszabása azonfelül gyorsasága a mértékadó, illetve a futárszolgálat.

A 16 óráig feladott rendeléseknél aznap végbemegy a dropship, vagyis a küldemények szállítása. Így az aznapi postára való feladásnál a posta egy-két nap leforgása alatt biztosítja a csomagok célba juttatását a teljes Magyarországon belül. Eme időintervallumig ténylegesen is is megvalósul. A fuvarcégek 24 órás teljesítést szavatolnak.

Az összes küldeményt szokás szerint normál elsőbbségi plusz lehetőséggel kérjük, aminek ráadás díja nem éri el a 90 Ft-ot sem.

A rendelőben kérhet postai plusz sürgősségi lehetőséget is (EMS), ami szavatolja, hogy az aznap lebonyolított rendeléseket másnapra a fuvar vállalat 5600 forint költség fejében a nagyobb településekre, a városokba reggel 9 órára a kisebb méretűre települések esetében maximum déli 12 óráig kézbesíti.

A postahivatal normál elsőbbségi szolgáltatása nem jelenti biztosan a másnapi kézbe adást, így hogyha valakinek okvetlen kellenek következő nap az árucikkeink, akkor igénybe vehet kivételes sürgősségi ellátást ún. EMS szolgáltatást, amely esetén a posta szavatolja a következő nap déli 12 óra előtti átadást.

Postaköltség, utánvétes kiadások, csomagolási költségek az igénylésnél

A postahivatali utánvétes kifizetés egy borsosabb árú variáció, tudvalevőleg az áru árán túl a postaköltséget is a vásárlónak szükséges állnia, nem úgy, mint az előrehaladottabb való utalásnál, mert annál vállalatunk felvállalja teljes egészében a postázási azonfelül az egyéb hozzá járuló díjakat.

A kiküldési, becsomagolási, azaz utánvételi kiadás összege átlagban kisebb értékű csomagok esetén legfeljebb 1500 forint.

A nagyobb értékű, ekképp kissé nehezebb csomagok esetén 1800-2200-2700 forint is lehet, de megrendeléskor a szállítási díjat odaírjuk külön az áru díján felül, ezért pontosan meg fogja tudni, hogy mennyibe kerül az egész igénylése egyszerre.

Az időszerű kézbesítési, utánvétes, csomagolási összes költséget, ami pluszban hozzáadódik az árucikk árához, azt a rendeléskor a számítógépes rendszer kimutatja az Ön számára.

A lehetséges legjutányosabb valamint legoptimálisabb kézbesítési módszert ajánljuk az Ön számára a legmagasabb diszkréció mellett.bonyodalmak továbbá tennivalók a birtokba vétellel, kiküldéssel kapcsolatban

Magától értetődően a kézbesítést és a feladást is csak emberek teljesítik, eszerint időnként hibázhatnak. Ezzel nem lehet baj, hiszen az összes esetre létezik kiút a „potenciális” kényelmetlen gondok elkerülésére.

Nem azt a típusú illetve darabszámú árut kapta, mint amit kért az igényléskor

Miután online kereskedésünknek minden nap több száz megrendelése van, ezért néha előfordulhat, hogy valamilyen oda nem figyelés következményeképp véletlenül nem akkora mennyiségű illetve nem azt a féle terméket csomagoljuk be. Ennek természetesen igen csekély a valószínűsége, viszont, hogyha ez megtörtént Önnel, akkor sincs probléma, elvégre nincs egyéb tennivalója, mint a lap alján található levélküldő panelen írni számunkra egy panasz bejelentő levelet, amit mindjárt felderítünk még azon a napon, továbbá amennyiben így történt, akkor kiigazítjuk a tévedésünket magától értetődően díjtalan.

Az árut széttörve vagy kiszakadva kapta meg a borítékból elővéveAz árut széttörve vagy kiszakadva kapta meg a borítékból elővéve

Sajnálatos módon a szállítás folyamán a nem megfelelően kezelt és házhozszállított küldemények bizony megsérülhetnek. Az ilyen sérült csomagokra a posta vállalja a biztosítékot, gyógyszerkereskedésünk nem tud kártérítést leróni a különböző fuvar vállalatok által rosszul kezelt sérülésekért.

Az effajta baj átlag csak rendkívül kevés alkalommal jelent meg, pedig a vevőkben közölték, hogy a buborékfóliás levél szét van szakadva, de attól még semmilyen baja sem volt a terméknek, így nem kívántak a lehetséges kisebb sérüléseken rágódni.

Nem kapta meg a csomagot időben

Cégünk megfelelően ügyel a gyors, még azon a napon történő dropshipre (hazaszállításra), ezért minden nap feladjuk a 16 óráig kitöltött megrendeléseket. Ezeknek 1 vagy legfeljebb 2 nap leforgása alatt oda kell érnie egész hazánkon belül akárhová. Amennyiben 2 nap alatt nem kapta kézhez a küldeményét, akkor mindenféleképpen jelezze ezt számunkra oly módon, hogy a Kapcsolat menüponton keresztül egy üzenetet küld a problémájáról, amiben írja le, hogy milyen adatokkal azonkívül milyen féle terméket rendelt meg, ami még nem érkezett meg.

Annak, hogy vajon miért nem kapta meg a küldeményét, véleményünk szerint az alant olvasható okai lehetnek:

• Nem dobott be a postás értesítőt, ezért nem ment be felvenni a postára, azonkívül hozzánk visszajuttatták a csomagot. Ez a hiba általánosságban a postán maradó csomagok esetében eshet meg, illetve akkor, ha a településen az utánvételes csomagokat intéződik csomagkihordó postás/futár és a megszokott postás teljesen más. Így hiába panaszkodik a már talán régen ismert postásánál, hiszen nem is °C kapja az utánvételes csomagok kikézbesítési munkáját. Még hagyományos címre történő házhozszállításnál is előfordulhat többször, hogy nem hagynak üzenetet, emiatt Ön nem értesül a küldeményünkről és így néhány nap elmúltával visszajuttatják a feladóhoz.

Azt tanácsoljuk, hogy okvetlenül hagyjon üzenetet nekünk, amennyiben a megrendeléstől számított maximum két munkanapon belül nem nem jött meg az ajánlva feladott utánvétes küldeményünk, és mi eljuttatunk Önhöz egy küldemény nyomkövetési számot (ún. RAG számot), amivel már be tud fáradni a postára és odaadják Önnek értesítőt nélkül is a küldeményt. Eszerint 2 napnál tovább semmiképp se várjon, hanem írjon számunkra a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy üzenetet!

• A csomag a postán eltűnt. Ilyen esetben Önnek csakúgy jeleznie szükségeltetik nekünk, hogy a csomag nem érkezett meg. Mi utánajárunk, és hogyha elveszett a termék, akkor annak az értékét a posta cégünknek megadja, viszont már aznap, amikor ez tudomásunkra jutott azonkívül bebizonyosodott, hogy eltűnt, abban az esetben mi azonnal elküldjük Önnek újból a megrendelt árut és a következő napra valószínűleg meg is érkezik.

Ilyesmire máskülönben egyszer volt mindeddig példa. Az a legfontosabb, hogy ha nem érkezett meg a csomag, abban az esetben mindenképpen írjon számunkra, mert abban biztos lehet, hogy elküldjük még azon a napon a16 óráig kitöltött igényléseket!

• Nem lett kiküldve a küldemény.

Világhálón működő gyógyszertárunknak mindig van raktáron bármilyen mennyiségű készlete, ezért jóformán garantált, hogy nem lesz olyan, hogy kifogyunk a gyógyszerkészítményekből, továbbá nem tudjuk elküldeni a megrendelt árukat. Netalántán előfordulhat az, hogy a rendelés kitöltését követően valamely levelezési rendszer nem küldi el az igénylést nekünk. Ilyenre még nem tudunk egy precedenst se.

Küldemény nyomkövetési vagy küldeményeket azonosító szám, ún. RAG szám megírása Önnek elektronikus levélben, hogyha nincs meg a küldemény

Hogyha azt a tájékoztatást kapja a postástól, illetve a postától, hogy semmifajta küldeménye nem érkezett Önnek, abban az esetben kvázi biztos lehet benne, hogy a postán elkallódott a csomag. Ilyenkor egy ún. küldemény nyomkövetési RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert az összes küldeménynek van egy egyedi azonosítószáma, és annak segítségével már megtalálják az Ön küldeményét a postán a számítógépbe beütve. A küldeményeket nyomon követően RAG szám felmutatását, vagy közlését minden esetben a postán tanácsos végezni, és nem a postásnak megmondani, hogy nézzen utána.

Ez a küldeményazonosító szám mindig két betűvel indul azonfelül 14 számból álló számsor követi. A két betűjelei, amellyel kezdődik, az az R és az L továbbá utána 14 darab szám.

A küldeményét délután 4 óráig kitöltött megrendelésnél még azon a napon elküldjük, és így 1 vagy 2 nap múlva már meg is kapja. Amennyiben maximum két nap elmúltával nem kapta meg, abban az esetben mindenképpen juttasson el nekünk a Kapcsolat menüpontra kattintva egy üzenetet a panaszával – adataival, és akkor mi nyomban választ küldünk és elküldjük az Ön számára eme küldeményazonosító RAG számot. E RAG számmal be tud fáradni a postahivatalba, ahol így már a számítógépes rendszerbe beütve pontosan tudják, melyik küldeményről van szó, amellett előkeresik Önnek Önnek.

Tapintat, küldemény kinézete- külleme

Cégünk lényegbevágó követelménye a tapintatosság! Az igénylése semmiféle esetben sem fog kitudódni senki felé, azt más személynek nem adjuk át. Számtalan megrendelőnek jókora gondotokoz, hogy milyen címre is kérjék a küldeményt, nehogy akárki is meglássa. A szüleivel vagy más közös háztartásban, lakásban él valakivel és ezért nem kíván kényelmetlen kíváncsiskodást, így bukkan fel a dilemma, hogy hová is küldessem a küldeményt?

A válasz rendkívül egyszerű azonkívül magától értetődően a legtapintatosabb. A postahivatalba postahivatalban maradó küldeményként. Az okból is roppant egyedülálló ez a mód, mert így Önnek még a saját címét sem szükséges számunkra átadnia, hanem csupán a postának a számát illetve a címét (bármely nagyobb település vagy város főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresőnkből fog tudni kiválasztani. Azért ez nem ennyire áttekinthető, jó pár útmutatóból azonkívül tennivaló létezik a postán maradó csomagoknál. Ha postán maradó küldeményt kíván rendelni, úgymond, hogy a postahivatalban benn maradhasson a csomagja és ne küldjék ki, abban az esetbena következőket okvetlenül böngéssze át részletesen: szállítás postahivatalban maradó küldeményként!

A csomagolás illetőleg a levél külleme

A házhozszállított csomagok külleme továbbá kinézete rendkívül egyszerű, semmi nem utal a tartalomra. A feladó egy magánszemély lesz a kényelmetlen kérdezősködések mellőzése érdekében. A csomagot szokásosan mint levelet postázzuk, mert így kevesebbe kerül a csomagnál. A küldemény (levél) egy buborékfóliás boríték, amit még kitapintani se lehetséges, amellett ezért nem szokott kárt szenvedni sem a levél tartalma, nálunk a gyógyszerek.

A alacsonyabb értékű illetve súlyú- illetve térfogatú rendeléseket tehát egy kibélelt levélben küldjük, amelynek kinézete a következő képen látható:

A nagyobb értékű, vagy súlyosabb, nagyobb térfogatú igényléseket dobozban küldjük.

Amikor felhívjuk Önt a megrendeléskor kapott számon

A rendelésben jelzett telefonszámon csak teljesítési, kiszállítási nehézségek esetében hívjuk fel a végső esetben, feltéve, hogy e-mailjeinkre nem válaszol semmit. A megrendelés elfogadása miatt semmiféleképpen se zaklatjuk telefonon, hanem csupán egy elfogadó elektronikus levelet írunk az Ön számára.

Még akkor telefonálnánk Önnek, hogyha sürgős hazaszállítást kér a következő napra. Amennyiben talán a leírt megrendelési információkból hiányzik valami, úgy nem teljesíthető az igénylés. A telefonálásnál minden esetben a rendelést lefolytató személyt kérjük telefonhoz, vagyis megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel beszélgetünk, valamint hogyha a neje vagy barátja veszi fel a telefonját, akkor se aggodalmaskodjon csupáncsak egy eltévedt hívás voltunk egy rejtett számon, akit nem is lehet visszahívni, sem visszakeresni. Ebből Önnek nem származik bosszúsága! Így a titoktartás teljes.

GaranciaGarancia

Gyógyszerforgalmazó cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség minden jogosítványával rendelkezik, és minden árucikkére pénz visszafizetési vagy csere garanciát nyújt tisztelt vásárlóinak!

Világhálón működő gyógyszerkereskedésünkben nem történhet meg semmikor sem, hogy a törvénysértően gyógyszerértékesítőkhöz hasonlóan nem valódi gyógyszerkészítményt küldjünk ki Önnek. Cégünk jó hírneve, legális üzemeltetési jogosultsága, online patikai amellett gyógyszer forgalmazási engedélye okán sem engedhetné meg, hogy hamis árucikkeket áruljon, mert akkor bevonnák a kereskedés minden tanúsítványát. Elvennék státuszát, pedig mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 szokásos gyógyszertárral állunk szerződésben. Ezen kívül még 18 államban működnek jól prosperáló internetes gyógyszerkereskedéseink.

Most tudatjuk Önnel azt a 3 legfontosabb szövetséget és testületet, amelyek a patikák, azonfelül online patikák működését, szolgáltatását, azonkívül az igényelt, illetőleg kiszolgáltatott gyógyszerkészítményeket vizsgálják amellett figyelemmel követik, rossz minőségi szint esetében beszüntetik a patika működését, valamint megvonják az üzemeléshez szükséges felhatalmazásásait.

A Kapcsolat menüpontra kattintva megjelennek Önnek teljes képernyőben cégünk továbbá a világhálón működő gyógyszertárunk nevére szóló legmagasabb szintű internacionális gyógyszerkészítmény ellenőrző szervezetek érvényes felhatalmazásai. Az engedélyek képekben látni fog a domain nevünkre utaló sorozatos vízjeleket, amelyet azért kellett rátennünk, hogy a törvénysértőn üzemelő, hamis patikaszereket kínáló webshopok ne bírják másolni e legitim engedélyek iratait azonfelül átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpontban ellenőrizhetőek valamennyi hivatalos adatunkkal együtt.

Eme legitim iratok megnézésével már világosan láthatja, hogy kereskedésünk egy törvényesen munkálkodó netes gyógyszerkereskedés, és nem csak a néhány tucatnyi törvénysértően hamis gyógyszerforgalmazó webes oldalak valamelyike, amikre a HENT (Hamisítás Elleni Nemzetközi Testület is felhívja a figyelmet.

Cégünk továbbá csere biztosítékot, végső esetben pénz visszafizetési jótállást is szavatol minden árucikkére, az alábbi garanciális feltételek mellett, ha:

• Ön nagykorú.

• Ön nem alkalmazott kábítószert, tudatmódosító anyagot szedés során és/vagy azt megelőzően.

• Ön tiszteletben tartotta a készítményre vonatkozó betegtájékoztatót tökéletesen.

• Ön nem fogyasztott koffeint, taurint, és/vagy alkoholt tartalmazó élelmiszert, innivalót, vagy egyéb különböző fogyasztási cikket a készítmény beszedése során és/vagy előtt.

• Ön nem kínlódik máj, vese, szív, tüdőbetegségben azonkívül nem alkalmaz erre/ezekre tablettákat.

• Ön nem szed nitrát tartalmú, illetve egyéb további értágító, erősebb vérnyomás csökkentők, vagy vízhajtó orvosságokat.

• Ön nem pánikbeteg, nincs semmilyen lelki, mentális baja, azonkívül nem használ antidepresszánsokat.

• Önnek önhibáján kívüli okokból nem segített eme szer.

• Ön beleegyezik abba, hogy IP címét valamint adatait számítógépünkön eltároljuk.

Ha megfelelt eme felsorolás kívánalmainak, továbbá a medicina önhibáján kívül nem hatott Önnek, visszatérítjük a szer árát, vagy kicseréljük egy eltérő hatóanyagú szerre elsőként.

Pénz visszaadási vagy kicserélési biztosíték érvényesítése a gyakorlatban

Ha bekövetkezett, hogy Ön minden kívánalmat betartott és mégsem használt a tablettánk, akkor választhat, hogy az összeget óhajtja megkapni, vagy esetleg kicseréljük a gyógyszerét egy különböző hatóanyagú termékre. Alapesetben felkínálunk az Ön számára egy különböző alapanyagú cserekészítményt, amelyet teljes mértékben ingyen kézbesítünk Önnek. Zömmel a más hatóanyag már biztos győzelem szokott lenni, mert bekövetkezhet olyan dolog meglehetősen ritkán, hogy egy hatóanyag valamilyen okból nem használ egy személynek. Pedig amennyiben kipróbál egy további hatóanyagú terméket, akkor meglepődik a hatástól, azonfelül másképpen áll gyógyszerkereskedésünkhöz.

Hogyha vissza óhajtja igényelni az árát

Akkor nincs egyéb teendője, mint, hogy juttasson el számunkra a Kapcsolat menüpontban egy panaszos üzenetet, és majd kap egy Claims Identification Number-t, úgymond egy reklamációs azonosítási számot. Ezzel a panasz bejelentő számmal kérjük, küldjön a vállalatunknak egy kérvényt postai úton arra a névre és címre, melyről a csomagja jött. Ebben a kérvényező levélben azt kérjük, írja meg az Ön kedves nevét, személyi adatait, továbbá a felmerült problémáját a gyógyszerkészítménnyel összefüggésben. Kérjük, legyen szíves, tájékoztasson bennünket ebben a kérvényben, hogy miféle eredményt valamint mellékhatást érzékelt a patikaszer alkalmazásakor, illetve valamennyi, a hatással kapcsolatos tettét. Pl. fogyasztott-e kávét, vagy alkoholos ital az alkalmazása előtt illetve alatt, és használt-e egyszerre vele más-más medicinákat, amellett hogy hány éves. amennyiben postára adta ezt a hagyományos kézzel írt levelet a házhoz szállításkor kapott névre és postafiók címére, akkor arra kérjük, küldjön nekünk újfent a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet, amelyre egy napon belül felelünk.

Ha megjött cégünkhöz a levele és feldolgoztuk (4-10 nap), akkor még ellenőrizzük az esetet, és amennyiben Ön az útmutató szerint járt el azonkívül az összes lényeges kívánalmunkat tiszteletben tartotta, akkor jogosult a jótállásra, ekképp visszautaljuk Önnek a kiadását! Kérjük szépen, ebben az esetben ne felejtse el az írásos levelében jelezni az átutaláshoz nélkülözhetetlen személyi adatait. Csak kézírásos kérvényt hagyunk jóvá, mivel azt le kell fénymásolnunk amellett el kell küldenünk a központunkba az adminisztrációhoz. Ha bármely adatot nem adja át, ami alapvető a pénz visszaadási jótállás teljesítéséhez, abban az esetben az utalást nem áll módunkban elvégezni. Először, kérjük, postázza vissza a megrendelt gyógyszerkészítményét, ami hatástalan volt, és mi meggyőződünk róla, hogy gyógyszerkereskedésünktől ered-e. A megrendeléskor mindig egy rejtett jelet teszünk a tabletta levelére, dobozára, ekképp rájövünk, amennyiben nem cégünktől ered a visszaküldött árcikk. A pénz visszatérítési jótállást mindössze akkor fogjuk teljesíteni, hogyha a patikaszer leveléből /bliszter/ kizárólag konkrétan maximum 1 darab nincs benne, vagy zselé esetén 1 tasak. Amennyiben több tabletta/tasak hiányzik, abban az esetben nem tudjuk majd egyik fajta jótállást se biztosítani az Ön számára még aktív panaszbejelentés esetében sem!

Hogyha Ön a jótállását érvényesíteni szeretné, akkor kérjük, legyen szíves, a Kapcsolat menüponton keresztül írjon hozzánk egy levelet, csatolva hozzá a Claims Identification Number-t, azaz hogy az egyedi reklamációs azonosítási számot, amellett írja oda a bankszámlaszámát továbbá az átutaláshoz nélkülözhetetlen minden adatát. Amennyiben ezen adatokat du. 4-ig megírja számunkra, akkor még azon a napon visszafizetjük a kifizetett összeget, mely 24 óra alatt jelentkezik a számlaszámán. Erről a dologról egy képernyőmentést tárolunk el, ha tán bizonyítanunk kell, hogy utaltunk az Ön számára. A megrendelés feladásával mindezen szabályzatot Ön jóváhagyja.

Amennyiben ki szeretnécserélni a gyógyszerkészítményt

Feltéve, hogy Önnek valami folytán nem volt eredményes a házhozszállított , illetve esetleg nem reagált kedvezően éppen arra az alapanyagra, ámde a pénzzel nem jut előbbre, hanem inkább próbálkozna egy megpróbálna egy másik hatóanyagú gyógyszerkészítményt, akkor kérjük, legyen szíves, írjon számunkra egy reklamációs levelet a Kapcsolat menüponton át. Ekkor aztán kapni fog egy Claims Identification Number-t, nevezetesen egy reklamációs azonosítási számot.

Ezt követően juttasson el számunkra egy saját kézzel írt offline kérelmet arra a névre és postafiókcímre, ami a megrendelt termék megkapásakor feladóként szerepelt! Ebben a kérvényben kérjük, írja meg az Ön kedves nevét, személyes adatait, hogy milyen lakáscímre vagy postacímre postázzuk pontosan a csere patikaszert amellett még azt is, hogy mire kívánja, hogy kicseréljük a szert! Szokás szerint felkínálunk Önnek a hozzáértésünk alapján egy attól különböző alapanyagú terméket, ami gyógyszerkereskedésünk gyógyszerészei szerint már sikeres lesz. Amennyiben a két termék költsége nem teljesen megegyező, ez utalással, egyeztetést követően megoldható.

Ezután Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs más dolga, mint hogy feladja postán ajánlva, a saját kézzel írt papír alapú üzenetet (ami tartalmazza az adatait, telefonszámát, a cserélendő gyógyszerkészítmény nevét, a Claims Identification Number számával, azaz a különleges panasz bejelentő azonosító számával egyetemben); továbbá a megrendelt küldeményén lévő Feladó nevére valamint postafiók címre (ez ugyanis a vállalatunk) a felbontott valamint megmaradt terméket szíveskedjék visszaküldeni.

Amennyiben megérkezett vállalatunkhoz a nem megfelelő gyógyszerkészítmény, az Ön személyes adatai továbbá a Claims Identification Number (reklamációs azonosító szám), abban az esetben azt feldolgozzuk és egy-két napon belül a levelében olvasható adatok szerint kiküldjük az Ön részére a csere szert. A kézzel írt papír alapú kérelem a célból fontos, mert gyógyszerkereskedésünknek le kell másolnia a számunkra eljuttatott kérelmét továbbá el szükségeltetik juttatni a központnak az adminisztráció végett.